недеља, децембар 23, 2007

Zemlja zalazećeg sunca

Jutros pogledam kroz prozor - mraz. Zahladnelo ozbiljno. Nisu ovde zime prave zime, kao ni leta leta, ali ovo je za Irsku hladno.

Nego nije to važno.

Ako niste gledali
"Dark City" onda nema veze. Ako jeste, i ako ste se pitali gde je nestala ona stanica metroa, evo je u Dablinu. Ali mislim da postoji samo kasno noću. Propustio sam da siđem gde treba i nasukao se baš na nju. Noć, praznina, levo pruga, desno pruga, za leđima kanal, preko puta pruge zid. A iza zida...

Živim ovde skoro mesec dana, a sinoć sam prvi put video more. Svetluca crno kao pravo more noću, miriši kao pravo, talasi šušte kao pravi; u daljini opet neka svetla (jer ipak sam još u zalivu) a pet-šest koraka od mene spavaju - kunem se! - patkice. Ima Dablin i galebove, ali oni spavaju na suvom.

Te slike preko zida nisu uspele.

Sutra sam došao ponovo, samo na neko drugo mesto. Nije bilo one sile noćnog mora, ali je i dalje bilo vredno gledanja. Jako je plitko a tad je bila oseka, pa se povuklo bar kilometar i ostavilo male, malecne dine od sivog peska i između njih morsku travu, školjke i barice.

Tu treba gacati ili bos ili u onim pecaroškim gumenim čizmama. Bolje bos.

Tek, eto, živim na pravom ostrvu. Moraću za neki vikend da vidim i taj legendarni zalazak sunca nad okeanom.

7 коментара:

Nik је рекао...

Pazi samo da preko zida ne nadjes nesto stvarno iz dark cityta :). Strava su fotke, super je kad skapiras da si stvarno na ostrvu, al prava je steta sto ne mozes da se kupas u tom istom moru, tj. mozes al nije bas ugodno. P.S. Doso Kole iz Slovenija, bice tu do 6. pichili smo neku karticnu igru Citadels, al na slovenackom, hehe, Spletke igra vsoch 8 igrachi. Hehe mnogo je smesno, al igra je extra potrazi je nije skupa al je stvarno dobra, kad se meni dopala, prosta pravila a stava rade.

Marta је рекао...

Pozdrav Mrki,
samo da ti se javim i poželim srećan rođendan!
SREĆAN ROĐENDAN!!!

Nadam se da ćeš nam napisati kako si proslavio prvi rođendan u Irskoj i svakako nastavi da pišeš jer tekstovi su ti super čak i kad skreneš sa teme i zaboraviš koja je bila.

Sve najbolje!

Анониман је рекао...

mrki mrki, pa gde si ti... joj, sad videh, pa ja propustila da ti cestitam rodjendan... ljubim te puno, javi se :**************

Filip Strugar је рекао...

Heeeheeej, pa de si bre Mrki, eto tebe kod nas u mrachni komshiluk!! :)

Kako je, sta radis, gde radis, daj malo detalja!!

Puno pozdrava iz Nottinghama! :)

Igor Milovanović је рекао...

stvarno, ali STVARNO treba da nastaviš da pišeš... nije kasno...

mrki је рекао...

Hvala drugari!
Igore, mislim da sam s godinama postao malo dosadniji :)

duskamark.gl је рекао...

Zdravo Mrki!
Čitam tvoje komentare i doživljaje. Irska! Želim da budem tamo.
Ja sam tenis trener. Kako mogu da opstanem tamo kao trener?