среда, децембар 19, 2007

Žurka za useljenje

Eto prođe i to. Drugari bili, vino pili i svima nam bilo lepo. A pored vina (ističem odličan porto koji je doneo drugar iz Portugala) bilo je i raznih piva (i češkog!) i onog irskog piva od jabuke i nekih nedefinisanih novih pića (liker "zelena žaba").

I klope. Spremao sam čekić po Nidžinom receptu (slanina+šljiva+nadahnuće) i improvizovanu tuna-salatu s ananasom i još neke tako fore. A drugarica je pravila brazilske čokoladne kolačiće. To sve pored kupovne hrane.

Eto, samo toliko, da se pohvalim. Pravo opušteno gurmansko veče.

7 коментара:

Анониман је рекао...

vec vidim da si svima postao omiljeni drugar :) vesela druzina gikova, party on!

Анониман је рекао...

Gik je gik, prepoznaje se na svim meridijanima po sumanutom pogledu i razjapljenim cheljustima!

Nik је рекао...

Super zurkica, kako su reagovali na chekice?

Анониман је рекао...

hihih, drustvo mi deluje suuuuper (sto neko rece - veseli gikovi :D). a i stan bome... bas mi je drago sto si se lepo smestio :))

mrki је рекао...

kakvi bre gikovi, jeste normalni vas troje? ardkor ekipa skupljena iz bajkerskih bandi i sindikata krotitelja lavova. likovi koji za doručak namažu mast na leba pa pospu alevom paprikom i lomljenim staklom. nemojte da im se zamerate, neću ja tu biti uvek da vas branim.

dosta ljudi je hvalilo čekiće, "a je li to tipična srpska hrana?" :) (samo se jedna cica nešto žalila pa sam je izbacio napolje.) ali ja nisam bio zadovoljan, nisu mi bili dovoljno suvi i hrskavi. tek svi su se pojeli!

nisam uspeo da nadjem pravu sušenu slaninu! prodali su mi sirovu - dakle živo meso (s istog dela gice) isečeno na tanke kriške - pa sam morao duže da je pržim. a i šljive nisu bile suve-suve, nego sušene pa strpane u konzervu s kompotom (mada to i nije loše, da sam samo uspeo malo više da ih ocedim...)

sirovo meso u tankim kriškama je iznenađujuće jestivo. kaže vam čovek koji inače uvek traži reš pečeno.

Nik је рекао...

Tako je, kome se chekic ne svidja odma na ulicu :), ma ne moze da ne valja, a cinjenica da su se svi pojeli sve govori.

Анониман је рекао...

Chestitke za useljenje !
Drago mi je da imash ekipu oko sebe, i da se razni gurmanluci krkaju, tako treba.

Imam situaciju da chitajucji tvoje postove uzbudjeno pomishljam "to to , e pa to je ovde (da da, u Kanadi je sve tako isto, sumanuti natpisi, nebulozna pravila, ali fai starinski shmek...), vidi kako je lepo rekao!" a da sam nisam u stanju da sve te utiske napishem na sopstvenom zhurnalu.

Mozhda bi sve bilo drugachije da....

Pozdrav matori, uzhivaj !