понедељак, децембар 17, 2007

Tamni vilajet

Izvinite zbog poduže pauze, naročito drugari kojima nisam odgovorio na mejl. Bilo je baš teško doći do računara ovih dana. Ali od sutra nastavljamo punom parom napred!


Čudna situacija: zamolila me drugarica da joj ustupim novu gajbu. Za stalno. A sebi da potražim novu.

Sad, dobro, ovako to zvuči grubo, ali ona me to zamolila jako učtivo i pažljivo, i objasnila mi je da je baš u nevolji. Ona je devojka, jako joj je teško da nađe mesto koje joj potpuno odgovara, ja ću lako naći nešto drugo, a i onako skoro ceo januar neću biti ovde...

Ona stvarno ima taj problem. Problem je u njenoj glavi, ali to znači da je za nju stvaran, i zaista ne uspeva da nađe drugi smeštaj koji bi joj odgovarao. Lako bi bilo samo je odbiti, ali ne mogu baš tako da je ostavim na cedilu. A opet, ne mogu ni sebe da pokopam: "Na, matora, ti se ovde useli a ja odo na ulicu!"

Kako god okreneš, kajaću se.

Baš svašta.


Sutra ćete čitati: neke zanimljivije vesti. Ne znam još baš šta, ali naći će se.

2 коментара:

Анониман је рекао...

To mi lici na onu staru "tudje - sladje".. tako ja imam drugarice koje vise vole odecu koju vide na drugima nego na sebi, kao i drugare kojima su sladje tudje devojke od svojih, lol

Nik је рекао...

DE si mrki! Sad sam provalio da ostavim neku poruku ovde, ma ne daj gajbu ako tebi odgovara, koliko ti je trebalo da je nadjes, koliko si truda ulozio, mislis da bi tebi ona isto to ucinila, nije to Srbija, tj. da ne mracim suvise, pogledaj na brzinu ako mozes nesto da nadjes sto ti pashe, ako ne... ;)